Nerd.

nerd

Nå har jeg bare 2 oppgaver og eksamen igjen. Så er jeg ferdig med journalistikk. Tjooho!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Nerd.

  1. Cecilie sier:

    Oi, det var ikke mye! Så veldig veldig flink du er søta mi!

    Og du – jeg eeeeelsker bloggen din! Og jeg eeeelsker DEG! Og så gleder jeg meg helt sykt til du kommer til bergen den 22 mai. Jippi jippi! Men det er litt for lenge til, da. Det er nesten så jeg må felle en tåre.

    Håper du har noen venninner som kan ta imot deg, eirik og skittentøyet deres før dere reiser til Roma! Litt komis og ganske irriterende at vaskemaskinen streiker… :/

  2. tullebull sier:

    ååå du er så søt 🙂 takk! I love you!

  3. Ivar sier:

    så bra da kristin! blir vel deilig, jeg har bare litt over to år igjen på videregående…

  4. tullebull sier:

    men heldigvis så får du gjøre gøye ting innimellom da. Jeg skulle ønske jeg kunne prøve å kite! Har dere eller skal dere?

Legg igjen en kommentar

