Syk og hjemme fra jobb

img_2690

Jeg har ikke noen stemme i dag heller og hoster og snufser, så jeg er hjemme fra jobb. Sitter og jobber med en artikkel jeg må levere på skolen. Gleder meg til å legge meg ned på sofaen.

img_26931

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Syk og hjemme fra jobb

  1. Cecilie sier:

    Uffda 😦 Jeg er blitt frisk og du er blitt syk :/ Håper du kommer deg kjemperaskt! Nå skal jeg på Lagunen for å kjøpe ny tursele til Ronja. Hun har «vokst» ut av den gamle, lefsete slitte. *kremt* Den er bare LITT trang! Men ikke greit når det presser både på skuldrene og under magen vettu. Forøvrig er Ronja på slankukur, og skal slanke seg 2 kilo 😉 I tillegg skal hun få nytt, fint rosa hjerte med navnet hennes og pappas tlf. nr. Det forrige brakk i fjor sommer… På tide å få et nytt, ja… *kremt igjen* Love you! God bedring!

  2. Cecilie sier:

    Ja, du skulle definitivt hatt en hund du også!! Jeg elsker å være på besøk hos deg og sitte i sofaen og drikke kaffe og se på oppussings-programmer med deg. Kooooooslig!

    Du er så flittig, altså! Good girl! Men du må ikke “glemme” å være syk, og stresse alt for mye slik at du ikke blir frisk igjen

    Hurra for Eirik! Han er superflittig han også, altså. Hva hadde dere til lunch?

Legg igjen en kommentar

