Mandag kveld byr på:

mandagkveld

Jeg gleder meg til å se Jack Bauer redde verden fra terrorister mens jeg spiser middag. Namnam.

I dag gikk jeg hjem fra jobben fordi jeg var syk. Men jeg hadde først filmet to saker, så jeg har god samvittighet. Stakkar Eirik leser til eksamen som han har i morgen. Gruer meg til min eksamen! Det er heldigvis ganske lenge til 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Mandag kveld byr på:

  1. Cecilie sier:

    Uffa, så dumt du er syk 😦 Småforkjølet slik som meg, eller skikkelig feber? Kos deg med middag og voldelige 24 😛

  2. Cecilie sier:

    Tortur tortur – er det like groteskt som da jeg måtte slutte å se på det?? HiHI

  3. Rebekka sier:

    Dette var ein kjekk blogg!
    Kjem nok til å stikke innom her i ny og ne 🙂
    Å, 24 er det beste som går på tv!! Alltid klar i sofaen hver mandag 😉
    Håper du blir frisk snart, god bedring!

  4. tullebull sier:

    Jada cecilie, det er like groteskt. Eller jack har ikke blitt torturert til døde enda i denne sesongen, men han er infisert av et dødelig virus. Hehe.

Legg igjen en kommentar

