Jeg ønsker meg fine vårklær!

iwant

Ønskelisten min:

  • romersandaler
  • liten veske til å ha på skrått over skulderen
  • lette joggesko til hverdagsbruk
  • pene topper
  • cardigan uten knapper, med noe slags knyting
  • brunt flettebelte
  • sebra sjal (sånn som deg ceci!)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Jeg ønsker meg fine vårklær!

  1. Cecilie sier:

    Fine ting! Jeansen ser super ut 🙂 Også så søt tskjorte… *sukk* Husker du alle de søte sebraene i afrika? Og de søte sebrababyene? *smelte* Jeg ELSKER sebraskjerfet mitt, og bruker det HELE tiden, så du kan IKKE få det! HIhi,.

  2. tullebull sier:

    åååå, ja de søte sebrababyene!! 🙂 de var herlige… jeg har lyst på en sebra som fungerer som en hest. hadde vært stas.

  3. Ivar sier:

    den sebra t-skjorten var fin…

  4. tullebull sier:

    ååå jeg liker at du tok oppfordingen min om å skrive kommentarer seriøst ivar. hihi 🙂 love it!

Legg igjen en kommentar

