Solskinnssøndag

dsc02803

Nå har jeg akkurat vært i parken med Øystein og Silje og drukket kaffe. Deilig 🙂 Våren er her nå altså. Varmt og deilig ute. Det satt en gjeng med svenske hippier og spilte i parken. Ganske morsomt. De gikk med hullete pelser og mange kjoler utenpå hverandre og masse frynser og fletter. Og så gikk de barbeint. Skikkelig hippie stil. Og så spilte de blokkfløyte og trommet på en gammal grill. Og ville ha penger for det så klart 😉 Men jeg hadde bare bankkort, så, hehe.

I går på trikken kom det forresten en tigger bort til meg og sa at han het Gale Ulv og ville ha penger. Hoho. Han så ganske gal ut så jeg gav ham penger. Best å være på den trygge siden :p

Deilig med en rolig frisøndag. I like it.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Solskinnssøndag

  1. Cecilie sier:

    Åh, du er så morsom! Gøy med blogging igjen! 🙂 Jeg hadde også gitt Gale Ulv penger, usjameg så skummelt :/ Og så artig med hippier.. Var de EKTE tror du, eller kledde de seg bare ut for å tjene litt cash?

  2. tullebull sier:

    Jeg tror nok helt sikkert de var ekte. De var alt for sære til å bare tulle. hehe!

Legg igjen en kommentar

