Påsketur

fjellet1Her kommer en forsinket oppdatering fra påsken. Bedre sent enn aldri, hehe! Vi var på hytten til familien til Eirik. Superkoselig 🙂 Jeg var ikke helt i form, men jeg fikk meg en liten skitur.

img_2658_liten

De har sånn morsom tradisjon oppi hytteområdet der, at hver påske har de påskerenn og hoppkonkurranse. Jeg fikk gå med startnummer for første gang i mitt liv. Sykt stas. Hehe. Og det fine med rennet var at det ikke var om å gjøre å få fortest mulig, men å gå to runder i akkurat likt tempo.

fjellet31

Eirik var den tøffe som var med i hoppkonkurransen også. Det var et stort hopp med DET brattet utforrennet. Uææh, jeg var redd for at han skulle gå skikkelig på trynet, men det gikk bra. Hehe.

fjellet4

Etter konkurransene grillet vi pølser og koste oss. Og så var det premieutdeling. Ingen premie til meg gitt, men jeg med bare 8 sekunder forskjell på de to rundene da. Egentlig ganske bra, men jeg blei knust av en liten pjokk som gikk med 1 sekunds forskjell. Hihi. Det var så sinnsykt fint vær! Utrolig deilig 🙂

img_2675-copy

Og så spilte vi så klart masse spill og spiste påskeegg. Namnam.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Påsketur

  1. Katrine sier:

    Hei! Så kjempe bra side du har Kristin! Artig å se på bildene og oppdatere seg litt på livet ditt 🙂 Jeg er i Aalborg(Danmark) i praksis for tiden…her er det på god veg til å bli vår så det er kjempeherlig!…Men liker ikke å gå glipp at våringen hjemme heller 😉 Nyt livet kjære deg! Love 🙂

  2. Cecilie sier:

    Å, så utrolig koselige bilder! Ser herlig ut! Dumt at du ikke var i form da 😦 Praktisk med påskeaktiviteter rett utenfor døren, du! Ikke verst. Og så kun 8sek. forskjell? Well done! Jeg har heller aldri hatt startnr før, tror jeg. Buhuuu!

  3. Ivar sier:

    så koselig dere hadde det… så flink du var å gå på skirenn da… og at du vant! akkurat sånn som alle andre…

  4. Ivar sier:

    for når det ikke er om å gjøre å kome først så gjør det jo ikke noe at en liten gutt brukte like lang tid… du er en vinner du søsteren min…

Legg igjen en kommentar

