Ut på tur i solen

dsc02793

Nå har jeg vært en tur i solskinnet og postet et smykke jeg har kjøpt for cecilie. Og så har jeg vært på postkontoret og hentet to topper som jeg hadde bestilt fra hm. De var kjempefine! Hurra 🙂 Bestilte en brun og en svart i lik fasong. I love them.

Jeg syns forresten det er litt dumt at det skal drive å riste i Roma akkurat nå  når vi skal dit. Hvorfor ikke for ti år siden, eller om ti år? Eller om tre månder? Bare helst ikke akkurat nå. Hehe.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Ut på tur i solen

  1. Cecilie sier:

    Å, så bra at genserne passet! Var begge str. bra? Og hurra, gleder meg til å få smykke i posten! 😀

    Ja, ekkelt med jordskjelv :/ Håper det ikke rister mer der nede nå… :/

  2. Cecilie sier:

    Hurra, jeg har fått smykket, og har det faktisk på meg nå. Love it! Tusen takk for hjelpen! Ikveld skal jeg på jente-filmkveld hos Maria (Gilje) og Susann. Gleder meg! SMASK til dej!

  3. Torill sier:

    Kjære skatten min, ruinene i Roma har stått trygt i tusen år, og står nok trygt i tusen år til 😉

  4. Torill sier:

    Er du forresten ikke kommet hjem fra tur i solen snart?

  5. Cecilie sier:

    Hei søta mi! Jeg savner deg veldig, og gleder meg sånn til du kommer hjem til Bergen den 22. mai! Hurra! Men hvordan skal jeg klare meg fram til det???? Buhuuu.. Jaja, solen skinner ihvertfall 😉 Har du kjøpt noe gøy i det siste?

Legg igjen en kommentar

