Jeg er blakk.

For jeg har brukt alle pengene mine på gøye ting. Som f.eks:

kjole

Og:

dsc02783

Søte, små sommerfugler til å pynte med 🙂

I dag har jeg kooost meg med påskeferien. Jeg og eirik var på cafe og spiste lunsj, ute i vårsolen. Herlig. Og så har jeg slitt med å fylle ut næringsoppgave. Blæh. I kveld skal vi se på 24. Spennende. Heia Jack Bauer 😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Jeg er blakk.

  1. Cecilie sier:

    Å, så gøy med shopping! 😀 Love it!

  2. Torill sier:

    Å så nydelig kjole! Og de fargene i blomsten og sommerfuglen var veldig vårlige!

  3. Ivar sier:

    så fine ting du hadde kjøpt…

  4. tullebull sier:

    takk!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

