Helg, hurra!!! :)

Ååå det er så deilig med helg. Eeelsker det!! Selv om jeg jobber er det sinnsykt deilig med lørdagsfølelse. Har bare hatt en rolig morgen i dag. Var ute på fredagspils med jobben i går, så blei ganske seint. Derfor sov jeg lenge i dag. Helt til tolv faktisk. Deilig 😉 Så har jeg bare drukket kaffe, spist havregryn og sett på 60 minute makover. En perfekt morgen spørr du meg.

010-2
Jeg elsker kaffekoppen min!! 🙂 Jeg fikk den i julegave av en jente på ungdomskolen, tror det var sånn 10 kr på Nille gave. Hehehe. Den er ihverfall yndlingskoppen min!

Nå er det jo egentlig påskeferie! Så jeg liker å gå rundt med feriefølelse selv om jeg jobber. Og så er det jo egentlig ganske oki å lage nyheter når det er offentlige ferier, for da er det ingen som holder pressekonferanser og sånt. Så da slipper jeg de kjedelige fotooppdragene, og lager gøye ting istede 🙂 Perfekt.

I går var jeg flink og ryddet gjennom klesskapet mitt. Og jeg var skikkelig kristik og flink til å kaste de tingene jeg ikke eeegentlig bruker men som jeg syns er fine. Eller jeg kaster dem ikke da, jeg har puttet dem i TO SVÆRE SØPPELSEKKER (!!) og skal invitere til klesbyttekveld. Det blir bra 🙂

Nå må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg i dag og sminke meg litt før jeg stikker på jobb. Ha en fin dag!! 😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Helg, hurra!!! :)

  1. Torill sier:

    Klesbyttekveld høres kjempegøy ut! Det har jeg også lyst til å lage…

    Jeg har hatt skikkelig dovnedag i dag, og så har jeg jobbet littegrann i hagen. Det har vært verdens fineste solskinnsdag, nemlig. Jeg er alene hjemme med hundene for fire dager, og de må nok vende seg til litt lavere servicenivå enn med Cecilie, hehe! I morgen skal jeg på kino og se Shopaholic, tenkte jeg, og på mandag vil jeg se den vinfilmen. Nå ser jeg litt på TV – ‘How to find a husband’ – men jeg VET altså hvor min er: på Krækkja 🙂

Legg igjen en kommentar

