Shopping :)

ceci_shopping2

Jeg er veldig fornøyd med tingene jeg har kjøpt i dag! Tjoohoo. Det er så gøy å shoppe!! Jeg har kjøpt 3 t-skjorter, to lilla hverdagskjoler, et svart flettearmbånd i lær fra Bikbok, et sebraarmbånd i plast fra Acesorize, 3 singletter fra Bikbok og en veldig kul bukse som jeg desverre har innsett at er litt for kort og må byttes.

ceci_shopping1

Etter mange timer i butikker var vi så heldig at vi fant et ledig bord på Kaffebrenneriet i Bogstadveien og tok oss en velfortjent pause. Jeg spiste deeeilig olivenrundstykke med smøreost. Namnam. I kveld skal vi se film og lage pizza. Gleder meg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Shopping :)

  1. Nils sier:

    Du er så søt, datter min!!! Vi har hatt herlig sol i Bergen idag og krokusene spretter frem i hagen og er så fine og fargerike. Jeg gleder meg til du kommer hjem i mai!!!

  2. Torill sier:

    Å så fine ting! Jeg elsker sebraarmbåndet og toppene!

Legg igjen en kommentar

