Det du snakker om i morg

I dag har vært en kjekk dag på jobben. Måtte avgårde til Bærum i dag for å gjøre et intervju, så da kjørte vi på roadtrip. Alltid greit å dra på litt langtur, for det er så avslappende å kjøre bil 😉

På ettermiddagen dro jeg ut og rigget opp livebilen vår for å gjøre et intervju med Dag Terje Andersen (arbeids og inkluderingsminister). Og det er blitt kaldt igjen! Jeg som har byttet ut boblejakken med skinnjakke, holdt på å fryse meg i hel mens jeg ventet på at klokken skulle bli seks og at vi skulle direkte… Men jeg fant et Donaldblad i bilen som jeg underholdt meg med da. Har ikke lest donald på eeeevigheter, ganske morsomt 🙂

Dette er den søte linkbilen vår:

vaar_live

Det har blitt bulket så mange ganger at teksten «Det du snakker om i morgen» er halvveis fjernet på begge sider. Hehehe… God reklame :p

vaarsko

Jeg har gått over til vårsko også. Ååå jeg elsker disse skoene 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Det du snakker om i morg

  1. Torill sier:

    Kjempebra, hehe!

  2. Cecilie sier:

    Hihi, så morsomt! Stakkars deg, du må ikke fryse så mye at du blir syk til jeg kommer! NÅ er det IKKE lenge til!! Skal pakke imorgen… Juhuuu!

  3. tullebull sier:

    Jeg blir ikke syk for jeg har spist en c-vitamin!

Legg igjen en kommentar

