Arbeidsuke…

Mye jobbing denne uken gitt. I dag har jeg vært ute og filme hele dagen. Kjekt det 🙂 Så dro jeg rett på trening og trente styrke. Tok meg sjukt ut i dag, nå er jeg så støl i armene at jeg nesten ikke klarer å skrive på tastaturet. Hehe.

Nå har jeg akkurat levert ukens oppgave, og er strålende fornøyd med at jeg bare har 3 oppgaver igjen før eksamen. Det går unna det her!! Skal bli deilig å bli ferdig med hele shiiiiten.

Gjesp. God natt 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Arbeidsuke…

  1. Cecilie sier:

    Oi, det var ikke verst! Bare 3 igjen!? Igårkveld var jeg ute på joggetur for første gang på 2-3 uker. Det gikk fint, og det var faktisk deilig! 🙂 Men jeg er ikke så flink å trene som deg, altså!

    Ha en fiiiin dag!

  2. Torill sier:

    Har du filmet noen politimenn i dag da? Hørte at det var mange kjekkaser fra Bergen der i dag 🙂

Legg igjen en kommentar

