Helg er digg, hehe ;)

Det blei seint i går gitt… Så jeg sov til elleve i dag. Deilig. Så rullet jeg meg ned på sofaen og lå der og så på tv, halvsov og spiste tacorester frem til klokken tre. Da dro jeg på meg treningsklærne og gikk på styrketrening. Veldig fornøyd med meg selv nå. Har trent fire ganger denne uken, og det har vært kjekt. Formen begynner å komme seg. Idag la jeg på tyngre vekter på vektstangen. Og klarte det! Tjohhoo 🙂

Nå skal jeg spise litt og så skal jeg på kino med Sølvi. Blir koselig.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Helg er digg, hehe ;)

  1. Cecilie sier:

    Høres ut som en deilig dag! 🙂 Vi har sett Harriot og spist pizza. Og så har jeg klargjort Stella til utstillingen imorgen. Spennende! 😀

Legg igjen en kommentar

