Fredagsfølelse er verdens beste :)

I dag jobbet jeg tidlig vakt. Det pleier alltid å være travelt og i dag var ingen unntak! Jeg dro først med en reporter for å filme første møtet mellom NHO og LO i lønnsoppgjøret. Viktig å ha bildet av det første «hand-shaket» og høre hvordan ståa er.

nho_jobb

Møtet mellom lederne skulle vare litt over en time så skulle vi ta intervjuer. Så jeg og reporteren gikk på en cafe i nabobygget i mellomtiden.

nho_latte

Mmmm deilig kaffelatte 🙂

Satt der bare en halvtime for å være sikker på at  vi ikke kom for seint tilbake, tilfelle møtet ble kortere. Men når vi kom tilbake var møtet slutt allerede! Uææh. Og pressekonferansen over! Hehe… Gjett om vi fikk angst. Men heldivis holdt de på med enkeltintervjuer, så vi fikk de intervjuene vi trengte 😉 Snakk om surrehuer…

Resten av arbeidsdagen var jeg på et møte mellom innvandrerungdom og politikere. Veldig bra initiativ og spennende å høre på 🙂 Men da ble det ikke lunsj på meg før halv fem. Og bare noen knekkebrød for det var så kort tid til sending at jeg ikke hadde tid å gå å kjøpe mat. Menmen – knekkebrød funker!

På kvelden kom marte til meg og vi så på norske talenter og spiste taco 🙂

fredagskos

Vi satt og drakk vin og pratet til langt på kveld. Så dro vi på byn 🙂

 img_2255

img_23101

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Fredagsfølelse er verdens beste :)

  1. Torill sier:

    Verdens søteste rotehue, hehe! Men det ordner seg 🙂

  2. Cecilie sier:

    Så utrolig fint bilde av kaffelatten!! Både pappa og jeg likte det veldig godt. Pappi er imponert – ser helt proft ut! 🙂

    Hihi, så morsomt med intervjuene og dere som satt på kafè… Bra det ordnet seg! Ikke gøy å komme tilbake til sjefen uten intervjuet, og si at ehmm… dere satt på kafè… 🙂 Pappa lurer på om sjefen din leser denne bloggen?

  3. Cecilie sier:

    Og du, jeg trodde du og Marte var samme person! Twins!

  4. tullebull sier:

    Det er ikke jeg som har tatt bildet av kaffen 😉 Fant det på nett hehe.
    Og nei, sjefen min leser ikke denne bloggen, hahaha…

Legg igjen en kommentar

