Nesten helg nå!

I dag sto jeg tidlig opp og gikk på spinning. Puuuh, slitsomt, men gøy! Veldig bra trening. De spiller så høy dunk-dunk musikk at hjernen min ikke hører seg selv tenke at jeg er sliten.

Så føk jeg av gårde på jobb. Mye å gjøre, masse filming og klipping, men en kjekk dag!

010

Etter jobb har jeg bare ligget på sofaen og sett på tre episoder av Home&Away. Ååå jeg eeelsker den serien. Hehe. Jeg vil til Australia og bo i et lite hus med stranden…

trikken

Jeg synes lyset i byn er så fint om kvelden. Alltid gøy å ta bilder av ting som beveger seg i mørket. Og ekstra fint når det regner, for da blir det gjenskinn av alle lysene i asfalten også. Her er et bilde som jeg liker så godt som jeg tok med mobilen for lenge siden en gang det regnet:

vinter-019behandlet

Sitter og hører på radioen. Ååå jeg syns GrandPrix-sangen til Alexander Rybak er så kul! Skikkelig sær og morsom. Gleder meg til finalen!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Nesten helg nå!

  1. Cecilie sier:

    Å, ja, jeg også liker byer veldig godt om kvelden. Liker lyset og stemningen! Det nederste bildet er superfint! Love it.

    Jeg tror jeg hadde spydd av spinning. Og så ville jeg bare følt at alle andre var flinkere enn meg, og at jeg var en stygg gris som ikke klarte å sykle fort nok :/ Så jeg tror aldri jeg tør. Hadde nok presset meg selv for hardt og… Men har veldig lyst å prøve en treningstime med instruktør en gang! 😀

  2. Torill sier:

    Det mobilbildet var utrolig kult!

  3. Cecilie sier:

    Jeg har aldri hørt han fyren synge, jeg! Aner ikke hvilke sang dt er snakk om. Synger han på norsk?

  4. Cecilie sier:

    Å, ja, ikke sant støvlettene er fiiiiine!? Jeg har funnet ut at de er på tilvd til 1249,- nå, og ikke 1699… Så da klarte jeg ikke la være å bestille! Kan returnere dem om de ikke passer 😉 Og så bestilte jeg buksedressen, den var nedsatt fra 270 til 150 😀 Juhuuu!

Legg igjen en kommentar

