Tirsdag og fremdeles fri :)

I dag har jeg trent kondis og så har jeg vært på en mage/rygg-time. Veldig bra trening, puuuh 😉

005

Solen skinner og jeg er glad!

006

I dag har jeg skrevet en analyseoppgave. Nerd. Hehe. Nå skal jeg ikke gjøre skolearbeid på lange tider… merker jeg er ganske lei av å ha skole samtidig som jeg jobber. Så har jeg vært en tur i byn… og nå skal jeg bare nyte at jeg har fri i kveld 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Tirsdag og fremdeles fri :)

  1. Cecilie sier:

    Nei, nå vet jeg jammen ikke hva jeg skal si. Du er jo så utrolig flink å trene! Impresses! Jeg har ikke trent på evigheter :/ Er fortsatt forkjølet… Uhu. Men det kommer seg dag for dag! Nå er jeg mest hes i stemmen, og inne noe særlig slapp 😉

    Ser ut som mesteparten av snøen er borte i Oslos gater?

  2. tullebull sier:

    jepp, ingen snø i gatene. Men det ligger fremdeles snø i parkene da 😉

  3. Cecilie sier:

    Okidoki! Så deilig! Snøen er sikkert ganske guffen i parkene? Eller er den ren og fin?

  4. Kristin sier:

    Ren og fin utrolig nok 🙂

Legg igjen en kommentar

