Så var det mandag… men jeg har fri! :)

Startet dagen med styrketrening. Puh. Veldig slitsomt og veldig gøy! Jeg kommer til å bli syyyyyykt sprek 😉

Etter trening har jeg vært superflink og skrevet tre oppgaver! To artikler og en analyse oppgave. Så jeg kommer visst til å bli syyyykt smart og! Hehe! Satt hele dagen og ringte rundt til politikere og eksperter og ditt og datt. Men nå har jeg gjort ferdig alt skolearbeidet for en måned frem i tid. Tjooho! 🙂

img_2242

På kvelden kom Øystein på besøk og så så vi på maaange episoder med «24».

jack1
Super-Jack redder verden gang på gang.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Så var det mandag… men jeg har fri! :)

  1. Torill sier:

    Bra han ikke var forkjølet, hehe,,,

  2. Cecilie sier:

    Åh, jeg er imponert! Både over all treningen din, og over skolearbeidet! Ditt supermenneske der du er!! 😀

    Uæ, er ikke 24 skummelt? Hvilke sesong ser dere?

Legg igjen en kommentar

