Våren er her!

Søndag sov jeg leeeenge. Kom ganske seint hjem kvelden før så 😉 Så gikk jeg og Eirik en koselig tur på Majorstua. Vi satt oss på en benk i solen og drakk iskaffe. Og da varmet solen for første gang i år! Det er verdens beste følelse altså. Når jeg har vært kald en hel vinter og så kjenner man plutselig at solen varmer deg i ansiktet. Mmmm…..

035

Solen steiker på Majorstua 🙂

Så måtte jeg fyke av gårde på jobb. En rolig søndagskveld. Jeg har faktisk ikke filmet noe hele helgen. Hehe.

037

Denne lille karen her ble levert til redaksjonen vår med et skilt rundt halsen der det sto «Jeg har mistet eieren min». Ååå er den ikke søt? 🙂 Jeg pleier å se på tv med den når jeg er på jobb. Hehe.

Jeg klarte å legge igjen mobilen min på jobb når jeg dro hjem i kveld. Og så oppdaget jeg det når jeg satt på trikken hjemover. Så da måtte jeg hoppe av den trikken og vente på neste trikk ned igjen. Og den trikken klarte selvfølgelig da å kjøre inn i feil spor på vei ned mot byn, så sjåføren måtte skru av motoren, gå gjennom trikken og til det andre førerhuset (et ihver side av trikken), kjøre trikken oppover igjen, skru av motoren, gå gjennom trikken og kjøre den riktig vei igjen. Guuuuuuri, så irriterende. Heh. Så da kom jeg hjem en time seinere enn planlagt. Menmen, jeg har jo fri i morgen trossalt 😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Våren er her!

  1. Cecilie sier:

    Åh, for en irriterende trikketur! Tenk om du skulle rekke et fly eller noe! :/ Men litt humoristisk i etterkant… Hihi.

    Solen har vært på besøk hos oss også idag. Heeerlig med vårfølelse og deilig, tørr asfalt. I love it!

  2. Torill sier:

    Å, det er så koselig når du forteller hva du gjør på! Du er verdens beste!

Legg igjen en kommentar

