Lørdag

lordagformiddag

Etter en rolig formiddag med skiskyting, bolle og kaffe dro jeg på jobb. Det skjedde ingen action på jobb heller gitt. Jeg brukte størsteparten av tiden på å lete etter gamle bilder av Jens Stoltenberg til en sak om bursdagen hannes. Som du ser på bilde over så har vi et shvææært gammalt arkiv med bilder fra gamle sendinger. Så det har jeg rotet med i dag.

Etter første sending gikk jeg og en kollega og pantet flasker for for 230 kroner og kjøpte snop. Namnam. Hehe. Så da hadde vi kosekveld resten av kvelden! Etter jobb dro jeg opp til en venninne av Sølvi og drakk vin. På vei opp gikk jeg gjennom denne gaten:

028

Litt mørkt og småskummelt. Men jeg tøffet meg opp og marsjerte av gårde. Gjett hvem som kom luskende ut av et portrom når jeg gikk alene i gaten?? Han karen her:

kappe

Jeg tenkte bare «Fanken, dette skjer ikke. Han er gal og jeg alene i gaten med han. Uææh.» Men han føk heldigvis bare forbi med kappen sin blafrende etter seg. Hehe… Etterpå fikk jeg vite at det var et munkestrøk og at det er masse folk som går med kapper der. Sært. Men litt fascinerende.

bytur

Seinere på kvelden dro jeg og Sølvi ut på byn og snakket svensk. Barnslig og morsomt 😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Lørdag

  1. Cecilie sier:

    Shit, traff du virkelig på en sånn kar i den gaten! Oh no, så ekkelt! Og litt morsomt i ettertid, hihi. Så fine bilder, og du, nå fikk jeg og lyst på snop! Namnam. Slitan med det fine, nye, fargerike smykket ditt!

  2. Ivar sier:

    ojj… traff du en munk med kappe på i en mørklagt gate`? crazy! ble ikke du livredd?

  3. tullebull sier:

    jo, haha, ganske så redd!

Legg igjen en kommentar

