Slumdog millionaire

I gårkveld var jeg og Eirik på kino og så Slumdog millionaire. Den var helt fantastisk!

slumdog

Den handler om en gutt fra slummen i India som vinner toppgevinsten i Vil du bli millionær. Og så tror de at han har jukset for de mener at en så «dum» gutt ikke kan nok til å vinne.
Og så forteller han om ting opp gjennom oppveksten som gjorde at han viste svarene på det han ble spurt om. Utrolig fin, spennende og rørende film. Tror alle har godt av å se den for å huske på hvor godt vi har det i Norge 🙂 Mannen ved siden av Eirik gråt sånn at han ikke klarte å slutte når rulleteksten kom. Hehe. Og den var IKKE trist, bare rørende! :p

vinteribyn

Det har kommet masse snø i Oslo igjen. Det var helt eventyrstemning i byn i går kveld. Snøen gjorde at det var helt lyst selv om det var mørkt. Jeg følte at jeg var med i Harry Potter. Hehe 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Slumdog millionaire

  1. Å, jeg elsker bloggen din! Love, love, love, love it! 😀 Tenk om det fortsatt er snø når jeg kommer til Oslo? Hvor mange varme/kuldegrader er det hos dere for tiden?

    Høres ut som en morsom film. Mange filmer jeg har på «skal-se» listen min nå…

  2. Katrine sier:

    Hei! Så artig å se på bloggen din også da! Du og Cecilie har jo virkelig teken på dette her! Gøyt å kunne oppdateres gjevlig på hva dere bedriver dagene med 🙂 gratulerer med ny hårsveis da! Du kler nå alt du! Jeg har faktisk klippet med jeg også…følte jeg klippet av i alle fall en halv meter – det var jo blitt så altfor langt – men det vittige er igrunn at det ikke er noen som ser det..for det er jo langt fremdeles…hehe! typisk meg! men jeg merker det nå godt selv og det var det som var poenget, ville bare ha det litt kortere. Mamsen klippet det på ca 10 minutter – og gratis 🙂 så jeg er fornøyd jeg!! hehe
    Du må har en strålende helg! Håper du får slappet av og gjort akkurat det du vil! oppagver og slikt må man bare sette på vent 🙂 det planlegger i alle fall jeg 🙂

  3. Torill sier:

    Å, den filmen gleder jeg meg til! Kanskje det er det jeg skal gjøre på søndag!

  4. tullebull sier:

    Hehe, det er faktisk ikke så kaldt ceci. Jeg har brukt skinnjakken min de siste dagene. Men det er mest på trass da, fordi jeg er lei av vinter :p

Legg igjen en kommentar

