Jeg elsker sjokolade :)

Fredager er bra!! 🙂 Jeg elsker følelsen av at helgen er rett rundt hjørne. Selv om jeg jobber i helgen så er fredager den beste dagen i uken. Det har selvfølgelig noe med at jeg har lov å spise sjokolade på fredager. Hihi.

Men i dag var jeg flink og gikk på styrketrening på morgenen. Da så jeg ca sånn ut:

styrketrening

Så det er best å holde seg unna meg i en mørk bakgate! Styrketreningen går faktisk ganske mye lettere nå, jeg tror jeg skal begynne med tyngre vekter neste gang. Styrketimer er den gøyeste treningen jeg vet. Myyye bedre en kondis. Selv om man selvfølgelig må trene litt kondis også.

Etter trening var jeg innom ginatricot for å kjøpe et belte til ceci, og så hadde de fått inn så mange søte vårsmykker! Så jeg måtte rett og slett kjøpe disse to:

nye-smykker

Det ene er litt hippiesmykke med peacetegn og blomster og noen små fugler på. Og det andre hadde bare så herlige farger at jeg måtte ha det. Tenk så fint til en hvit topp når man er brun!! Mmm jeg gleder meg til sommeren 🙂

sjokolade

Etter første sending på fredager har jeg lov å spise sjokolade. Mmmmmmm…. Sykt godt. Men i går spiste jeg sjokoladen så fort at jeg blei kvalm og var dårlig resten av kvelden. Hehe. Etter sending skulle vi ut og drikke øl, men da var jeg bare kvalm og måtte gå hjem :p

dsc02681

Se så skummelt det er utenfor oslo s! Ikke noe hyggelig sted å rusle rundt på kvelden :s

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg elsker sjokolade :)

  1. Hihi, du er så morsom! Og så flink å trene! Kan jeg være med deg på sats når jeg kommer på besøk? Uten å melde meg inn? For jeg har aldri vært på treningssenter før… 🙂 Men det går kanskje ikke?

    Så fine smykker 🙂 Very you! Du er så kul, du.

    Og du må passe deg om kvelden… :/ Skummelt og farlig i Oslos mørke gater! (Men jeg syns jeg husker du sa at man ikke ville treffe på deg i et mørkt smug, siden du har trent så mye styke?) Hihi

  2. Torill sier:

    Sjokoladejenten min! Husker du bildet på rommet ditt?? 😉

Legg igjen en kommentar

