Jeg er lei av skole og snø!

etterforskende-journI dag har jeg lest denne boken. Og nå er jeg lei! Har to utrolig kjipe oppgaver denne uken. Den ene går ut på å skrive en artikel med bakgrunn i gravende journalistikk. Altså å finne en nyhetssak som noen prøver å holde skjult og avsløre den. Haaallo, hvordan skal jeg gjøre det? Og så må jeg finne noen rettsavgjørelser der Menneskerettighetsdomstolen har overprøvd Høyesterett i mediesaker, og drøfte om det er riktig eller galt. Blæææh.

Har lov å droppe to oppgaver i løpet av året så jeg tror jeg skal droppe denne. Hehe.

Ellers må jeg bare si at jeg er lei av snø! Det var jo så fin vårstemning i går. Men i dag har snøen lavet ned igjen. Jaja, blir fint skiføre da 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg er lei av skole og snø!

  1. Uff, det hørtes skikkelig tørt og vanskelig ut :/ Blæh. Men du kan jo droppe den! Smaart! Men så kan det jo hende det kommer en eeenda kjipere en senere i år? Hmmm… Ski er gøy! Og våren kommer jo til slutt den også, så du får bare tenke at det er november, og at du er overlykkelig for at det er snø, og at du håper den varer fram til jul! hihi.

  2. Torill sier:

    Dette er jo akkurat som i ‘Sannhetens øyeblikk’!

Legg igjen en kommentar

