Onsdag

Ååå, i dag var en herlig morgen! Det var strålende sol og fuglesang da jeg gikk til trening i dag tidlig. Så deilig! Nå håper jeg det snart blir vår 🙂
Jeg var på aerobic i dag. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Hehe. Jeg var ikke akkurat spesielt flink til å kordinere armene og beina mine, men jeg fikk ihvertfall en sykt hard treningsøkt!!

onsdagmorgen

Og etter at jeg hadde trent så fant jeg ut at jeg fortjente å kjøpe meg noen fine treningsklær, for jeg trener jo så mye og jeg har bare stygt treningstøy! Så da kjøpte jeg meg noen fine treningstskjorter 🙂 Og så fant jeg et veeeldig fint belte på gina tricot som jeg måtte kjøpe selv om jeg ikke skulle kjøpe noe. Hehe. Og så har jeg kjøpt meg en sånn fin treningsball som fysioterapauten min har sagt at jeg skal sitte og balansere på mens jeg ser på tv. Det er veldig morsomt. Jeg føler at jeg er på sånn turn på barneskolen. I dag så satt jeg oppå ballen og snakket i telefonen og så plutselig tippet jeg baklengs rett i gulvet så mobilen gikk rett i bakken og falt fra hverandre. Det var slutten på den samtalen. Hihi.shopping_liten

 

Etter trening skrev jeg ferdig oppgavene mine og leverte de. Deilig å være ferdig med!! I kveld har jeg hatt besøk av Trine og sølvi. Vi har spist lasagne og brownies og sett på gossipgirl 😉gossip

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Onsdag

  1. Å, å, å, å! Kan du kjøpe slikt belte til meg og?? Det er til å ha i midjen, sant? Det var PERFEKT! Og dessuten har vi jo alltid make klær, så dette kan ikke være noe unntak 😀

    Onsdagen din høres super ut. Så morsomt med treningsballen. Hihihi. Hvem snakket du med? Og så flink du er å trene, da, og så fine treningstopper. Da ser du nok fresh og fin ut, tenker jeg!

    Nå har du vel klippet håret og, gleder meg til å se bilde her på bloggen 😉

    Smaskelask

Legg igjen en kommentar

