Jeg drømmer meg til varmere strøk!

australia-196

Jeg skulle ønske jeg var på en strand i Australia med saltvann i håret og varm sand mellom tærne…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Jeg drømmer meg til varmere strøk!

  1. Kristin daaaaaaa. Du veeeeeet jo at jeg haaaaaater det bildet! Jeg ser så utrolig stygg ut!! :/ Blæ, menmen, det var et deilig sted, ihvertfall!! 😀

  2. Hei! Du har fått en utfordring på bloggen min, du! Den er litt vanselig til tider, men gøy også! Good luck!

  3. Takk for at du byttet bilde! 😀 Du er verdens beste knuppeluppesnupp!

Legg igjen en kommentar

