Monday morning…

Ikke alltid like gøy med mandag!! … for da er det så lenge til helg. Hehe.

Jeg var på trening i dagtidlig og trente styrke. Puh. Så satt jeg og skrev artikkel og analyseoppgave frem til jeg skulle på jobb. Det er ikke så lett å få svar fra byråder og informasjonssjefer altså! Fikk heldigvis tak i den ene jeg trengte til artikkelen min. Men jeg mangler fremdeles byråden. Han har sagt han skal ringe men…

dsc01304

Var en rolig dag på jobben i dag. Jeg bare så på Wipe Out og surfet på nettet 🙂

Nå er det bare 4 dager igjen til helg 😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Monday morning…

  1. Å, så flink du er! Både til å trene og skrive oppgave! Hvordan har det gåt med ryggen etter trening i det siste?

  2. Torill sier:

    Så fint bilde!

Legg igjen en kommentar

