En grå søndag…

morgenstundJeg hadde en deilig søndagsmorgen i dag, med kaffe og 60minutmakeover. Den søte kaffekoppen med gåsene fikk jeg da ivar ble født. Jeg husker at vi var på sykehuset og så kom onkelen og tanten vår på besøk for å se på babyen og da fikk jeg og cecilie hver vår kopp. Det var nok for at vi ikke skulle bli sjalu, hehe.

Jeg syns tapeten på bildet fra 60minut makover var så utrolig kul! De har limt masse bilder inn i «rammene» på tapeten. Sånn har jeg lyst å lage!

Nå har vi bestilt hotell til turen vår til roma. Endelig! Har gått og tenkt på at jeg måtte gjøre det leeeenge, og bare ikke fått det gjort. Men NÅ er det i boks 🙂 Og så har jeg jobbet litt med noen skoleoppgaver. Er så lite motivert til å gjøre det for tiden. Har nok av andre ting å holde på med. Hehe. Men det er nok mest fordi den oppgaven vi har nå er så sykt kjedelig. Skal skrive en artikkel om kommuneøkonomi med utgangspunkt i kommunebudsjettet. Blæh. Og så skal jeg finne tre nyhetsvinklinger ut fra en og samme statistikk fra Statistisk Sentralbyrå. Den som lagde de oppgavene må virkelig ha ønsket å ta motivasjonen fra studentene. Hihi.

Så har jeg gått på tur i snøværet. For et drittvær altså! Det sludder og er masse slaps. Ææsj… Nå savner jeg sommer og sol!

regn2
Men en positiv ting på en grå søndag: Bunnpris!

bunnpris

Det er så deilig å kunne gå på butikken på søndager og. Jeg er jo verdens dårligste til å planlegge. Så nå har jeg akkurat vært og kjøpt meg litt mat, og planlegger å tilbringe heeele dagen inne. Jeg skal bare se ut på drittværet og være glad for at jeg slipper å være ute. Hehe.

Dette innlegget ble publisert i Hverdag. Bokmerk permalenken.

4 svar til En grå søndag…

  1. Å, var det slik vi fikk de koppene? Alt du husker… Hehe. Ja, jeg er glad snøen er forsvunnet her hos oss. Håper den ikke kommer igjen med det første! Isåfall må det være SKIKKELIG snø, og ikke bare et tynt lag med grå sørpe. Jeg er så trøtt idag, jeg. Skikkelig utmattet etter en tusletur i skogen. Hehe. Jeg har fått en kul skjorte av Ivar (en som er for liten til ham). Jippi!

  2. Torill sier:

    Nydelig header og skikkelig slapsete bilder. Det er så jeg blir våt og kald på bena av å se på dem… Og så synes jeg bildet av Bunnpris-posen var skikkelig tøft!

  3. SVAR: Hehe, det stemmer det, ja! Du er jo så flink å kjøpe gaver, hun kler det så godt, nemlig! 😀

Legg igjen en kommentar

