Det snør, det snør… igjen!

Jeg tror jammen meg oslo kommer til å snø ned jeg. Har aldri opplevd at det har snødd så mye før! Men jeg liker snø da 😉 Det blir så lyst og fint. Og så knirker det under skoene når man går. Og så kan man gå på ski og ake. Det eneste dumme er at det er så mye snø på takene til bygårdene at det er farlig å gå på fortauet. Jeg har fått litt istapp/takras-angst. Hehe.

 

dsc02656

Det snør, det snør, tiddelibom! Sånn ser det ut mamman min 🙂

dsc02657

Et snøhjerte til mamman min 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Det snør, det snør… igjen!

  1. Torill sier:

    Sant det er deilig med lørdagsmorgen? Jeg sitter også her med kaffekoppen! Og skal vaske huset… sterkt tiltrengt! Har du frihelg, eller jobber du sent?

  2. Torill sier:

    Kan du ikke ta bilder av all snøen? Jeg vil se!

  3. Cecilie Maria sier:

    Hihi, så søt du er!

  4. Torill sier:

    Å tuuusen takk, vennen min!!!

Legg igjen en kommentar

