Fiiine ting :)

iwant2

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Fiiine ting :)

  1. Cecilie Maria sier:

    Kuli! Skal du bestille noe av det, tror du? Jeg har bestilt noen ting fra H&M idag 😀 Wehee!

  2. Cecilie Maria sier:

    SVAR: Ja, de var gode, og de ble ENDA mye bedre med glasur og kokos på! Nam-nam! Og med kakao og krem ble det perfekt… 😉

    Nå er strømmen tilbake igjen, og vannet og internett og alt. Herlig! Har savnet internett kan du tro…

    Har du fri i helgen, eller?

  3. tullebull sier:

    Jaa, jeg har fri! Du skulle vært her… Men min plan for helgen er å være flink å oppdatere bloggen min. Så da kan du jo følge med på hva jeg gjør 😉

Legg igjen en kommentar

