Togtur tilbake til Oslo

togturI dag reiste jeg hjem til Oslo igjen. Det var en laaang togtur (jeg klarer jo ikke å sitte stille så lenge, hehe), så jeg bedrev tiden med å tegne forskjellige dyr. Jeg tror kanskje damen ved siden av meg syntes det var litt rart… Hehe!
Men jeg kom meg da hjem på et vis!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Togtur tilbake til Oslo

  1. Cecilie Maria sier:

    Hahaha, ja, og så sendte du dem på mms til meg! Og de var kjempefine 😀 Jeg haaater å sitte på lange tog- og flyturer. Blir så rastløs og tror at beina skal ramle av etterhvert ;/

    Men du, du linker til den gamle bloggen din, så når jeg klikker på navnet ditt innpå min side (når du kommenterer på mine poster) så kommer jeg inn på gamle-bloggen din istedenfor denne 😉

  2. Torill sier:

    Ja, og så skrev du to artikler 🙂 Hva sa damen ved siden av deg da?? Jeg vil se de andre dyrene! Tegnet du løve, tiger og elefant også?

Legg igjen en kommentar

